סגן שר החקלאות, משה אבוטבול: "נראה שינוי במחירים"

מהדורת הבוקר No Comments on סגן שר החקלאות, משה אבוטבול: "נראה שינוי במחירים"

ח"כ משה אבוטבול ב'מהדורת הבוקר-סוף השבוע' התייחס לחזרתו של אריה דרעי לשולחן הממשלה: "זו הבטחת בחירות שלנו. הוא איש שקול על שולחן הממשלה, כיום, עם בן גביר הכל נראה שם כמו גן ילדים. לגבי יוקר המחיה: "אני פחות מ-12 שעות מפגישה עם שר החקלאות דיכטר ושר האוצר סמוטריץ' על הוזלת המחירים, אך מבלי להביא את החקלאים לפת לחם"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החקלאות, משה אבוטבול לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'מהדורת הבוקר-סוף השבוע': "אני פחות מ-12 שעות מפגישה משולשת עם שר החקלאות דיכטר ושר האוצר סמוטריץ'. הדיון היה על הוזלת המחירים, אך מבלי להביא את החקלאים לפת לחם". הוא התייחס למחירי הפירות היקרים: "זו טעות של אנשים, אני יכול לקחת אותך להרבה מקומות בהם המחירים נמוכים. הציבור משלם הרבה על היוקרה, אבל באתר שלנו יכולים לראות איפה המחירים הזולים".

"לחקלאים יש המון הוצאות משלהם, לחנויות יש טענות על עלויות שינוע ועוד. זה מסוג הדברים שכולם צודקים, אבל לציבור זה לא עוזר. אנחנו פוגשים את הציבור. לחרדים יש בעיות עם הגיוס, עם הקומה הכשרה. יוקר המחייה פחות תופס ומטריד בגלל ארגוני החסד. מה שכן, זה מפריע לכל עמך בית ישראל ואת זה מקדם יו"ר הסיעה אריה דרעי"

"בסופו של דבר נראה שינוי בעקומת המחירים, כולנו על העניין הזה. מיד שנבחרנו הורדנו מס על שתיה מתוקה, השווינו את שכר המורים, גם העלאת מלגת הדתות, שכר המינימום. כל אחד בתחום שלו הוא מהפכן, ודרעי לא משחרר הוא לוקח אותנו מדי יום לשימוע"

לגבי החזרתו של אריה דרעי לשולחן הממשלה, אמר ח"כ אבוטבול ועקץ: "זו הבטחת בחירות שלנו. הוא איש שקול על שולחן הממשלה, כיום, עם בן גביר הכל נראה שם כמו גן ילדים".

האזינו



0 תגובות